Monday, April 28, 2014

कांग्रेसको प्रशिक्षण सम्पन्न


द एक्सक्लुसिभ सम्वाददाता
जनकपुरधाम............


नेपाली कांग्रेसले विपी कोइरालाको जन्म सताव्दीको अवसर पारेर जनकपुरमा मेची महाकाली जनजागरण अभियान अन्तरगत अञ्चल स्तरीय प्रशिक्षक प्रशिक्षण कार्यक्रम सम्पन्न गरेको छ । बैशाख १० देखि १२ गतेसम्म नेपाल कांग्रेस केन्द्रिय नीति तथा प्रशिक्षण प्रतिष्ठान द्वारा आयोजना गरिएको उक्त कार्यक्रममा जनकपुर अञ्चलका ६ जिल्लाका कार्यकर्ताहरुले प्रशिक्षण लिएका छन् । धनुषाबाट ७, महोत्तरीबाट ६, सर्लाहीबाट ६, सिन्धुलीबाट ३, रामेछापबाट २ र दोलखाबाट २ गरी कुल  २६ निर्वाचन क्षेत्रका एक जिल्ला सभापति, एक महिला र अन्य एक गरी तीन तीन जना कार्यकर्ताले प्रशिक्षण लिएका हुन । विगतमा नेपाली कांग्रेसले गरेको योगदान, गाउँ गाउँमा संगठन विस्तार स्थानिय निकायको निर्वाचन लगायतका विषयमा प्रशिक्षण दिइएको थियो । उदघाटन सत्रमा कांग्रेसका उपसभापति रामचन्द्र पौडेल, केन्द्रिय सदस्य तथा भौतिक पुर्वाधार तथा यातायात मन्त्रि विमलेन्द्र निधि, केन्द्रिय सदस्यहरु अर्जुन नरसिंह केसि, प्रकाश शरण महत, शेखर कोइराला, महेन्द्र यादव लगायत दर्जनौ सभाषदहरुले आफ्ना धारणा राखेका थिए ।



२०७१ बैशाख १४ गते आईतबार

जनकपुरका विद्यार्थीहरु आन्दोलित


द एक्सक्लुसिभ सम्वाददाता
जनकपुरधाम............
एसएलसी परिक्षाको क्रममा स्थगित समाजिक विषयको परीक्षा पुनः सञ्चालन गर्नुपर्ने माग राख्दै संयुक्त विधार्थी संघर्ष समितिले आन्दोलनलाई निरन्तरता दिएको छ । पहिलो चरणमा तीन दिन सम्म जिल्लाका सम्पुर्ण शैक्षिक संस्थानहरु बन्द गर्दा पनि सम्बन्धित निकायले कुनै सुनुवाई नगर्दा शैक्षिक संस्थानको बन्दीलाई अनिश्चितकालको लागि बढाएको छ । यसका साथै दोस्रो चरणमा विद्यार्थीहरुले खण्ड खण्डमा जनकपुरमा चक्का जाम समेत गरेका छन् । गत शुक्रवार जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा तालाबन्दी गरी प्रदर्शन गर्ने क्रममा विद्यार्थी र प्रहरी बीच धक्कामुक्की समेत भएको थियो  । दोस्रो चरणको आन्दोलनको कार्यक्रम अन्तर्गत विहिवार रामानन्द चोकमा एक घण्टा चक्का जाम गरेका विद्यार्थीहरुले शुक्रवार जिल्ला शिक्षा कार्यालको मुलद्धारमा तालाबन्दी गर्ने कार्यक्रम रहेको विद्यार्र्थीहरुले जनाएका छन । पहिलो चरणको आन्दोलन अन्तर्गत विद्यार्र्थीहरुले सोमवारबाट बुधवारसम्म जिल्ला भरिको सरकारी तथा नीजि शैक्षिक संस्था बन्द गरेपनि माग बारे कुनै सुनुवाई नभएको प्रति आपत्ति जनाउदै विद्यार्र्थीहरुले जिल्लामा अनिश्चितकालिन शैक्षिक संस्था बन्द गरी आन्दोलनको विभिन्न कार्यक्रम सार्वजनिक गरेको हो ।
मधेशी विद्यार्र्थी फोरम फोरम नेपाल लोकतान्त्रिकका जिल्ला सचिव पवन कुमार यादवको अध्यक्षतामा गरिएको चक्काजाम कार्यक्रममा नेविसंघका जिल्ला अध्यक्ष रामप्रगास यादव, मधेशी विद्यार्र्थी फोरम नेपालका अध्यक्ष किशन कुमार साह, संघिय समाजवादी विद्यार्र्थी संघका ज्ञानेन्द्र झा, संघिय विद्यार्थी मंचका केन्द्रिय अध्यक्ष लालबाबु साह, अनेरास्ववियुका कार्यवाहक अध्यक्ष राजकिशोर यादव, तराई मधेश विद्यार्र्थी फ्रन्टका केन्द्रिय सदस्य शुभाष कर्ण, विद्यार्र्थी नेता गगन यादव, रविलाल कर्ण, नीजि विद्यालय शिक्षक संगठनका अजित कर्ण लगायतको सहभागिता थियो ।
धनुषाको यदुकुहा विद्यालयको परीक्षा केन्द्र ‘क’‘ख’ र धवौलीमा चेकजांचको क्रममा पुरुष प्रहरीले महिला विद्यार्र्थीको संवेदनशील अंगान हात हालेको भन्दै विद्यार्र्थीहरुले आवाज उठाउंदा प्रहरीसंग झडप भएको थियो । झडपलाई साम्य पार्न प्रहरीले नियम विपरित गोली चलाउदा तीन जना विद्यार्र्थी गंभीर घाइते भएका थिए । घाइते केही विद्यार्र्थीलाई तत्कालै धरान रेफर गरिएको थियो ।
प्रहरीसंग भएको झडपको क्रममा विद्यार्र्थीहरुले उक्त दिनको सामाजिक विषयको परीक्षा बहिस्कार गरेका थिए । पुनः परीक्षा लिनेबारे तत्कालै प्रमुख जिल्ला अधिकारी हरि प्रसाद मैनालीको रहोबरमा स्थानिय प्रहरी प्रशासन, अभिभावक र विद्यार्र्थीबीच भएको बैठकमा स्थगित सामाजिक विषयको परिक्षा पुनः लिनेबारे पहल गर्ने सहमति भएपनि परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयले परीक्षा नलिने अभिव्यक्ति सार्वजनिक गरेपछि विभिन्न संघसंगठनका आवद्ध विद्यार्र्थीहरु संयुक्त विद्यार्र्थी संघर्ष समिति गठन गरी आन्दोलनको घोषणा गरेका हुन । विद्यार्र्थीहरुले मागबारे जिल्ला शिक्षा कार्यालय, जिल्ला प्रशासन कार्यालयका साथै शिक्षा मंत्री समेतलाई मौखिक तथा लिखित रुपमा पुनः परिक्षा लिनेबारे ध्यानाकर्षण गराउंदा समेत कुनै सुनुवाई नभए पछि बाध्य भएर आन्दोलनमा जानु परेको विद्यार्र्थीहरुले गुनासो गरेका छन । आन्दोलन अन्तर्गत १३ गते पिडारी चोकमा २ घण्टा चक्का जाम गर्ने, १४ गते पुर्ण रुपमा चक्का जाम गरी शिक्षा मंत्री पुतला दहन गर्ने र १५ गतेबाट आमहड्तालमा जाने जनाएको छ ।


२०७१ बैशाख १४ गते आईतबार

एक मात्र कलेजको अवस्था गम्भीर - अनुज मिश्र


 
अनुज मिश्र
    अंग्रेजीमा एउटा भनाइ छ , ‘अ बुक कान्ट बी जज्ड बाइ इट्स कवर । ुअर्थात आवरनलाइ आधारमानी भित्रि कथाबस्तुलाई किटान गर्न सकिदैन । शिर्षक पढेर अन्त जुराउनु भनेको ज्ञानको सम्भावनालाई निश्चितताको बन्दी बनाउनु हो ।
    लेख संस्कृत संग जुडेको हुनाले परम्परावादी (आधुनिकता बिरोधि) उपज लाग्न सक्ला तर मेरो अभिप्रायः रतिभर निरपेक्षता वा आधुनिकता बिरोधि होइन । जस्तै अहिलेको समयमा हामी जसरी व्यक्तिक विभिन्नतालाई सकारात्मक बुझी समावेशी सह(अस्तित्वमाथि जोड दिन थालिसकेको छौ, त्यस अवस्थामा पनि यस मुद्दालाई निराधार नलिई बिकासको दिशामा  एक महत्वपूर्ण खुड्किलो रूपमा लिनुपर्छ । शिर्षक संस्कृत संग जुडेको हुनाले अंग्रेजी अगाडी भुमिका बाध्नुपर्ने विवसतालाई अन्त गर्दै सिधा भनाइ राख्न चाहन्छु । प्राचीनकालको संस्कृत शिक्षा परम्परा बैदिक धर्मबाट अनुप्राणित भएको पाइन्छ । नेपाल, भारत लगायत पूर्वेली देशरुमा यसको थलो अनन्तकाल देखि स्थापित भएको मानिन्छ । नेपालमा २०५८ पुर्व राजसत्ता भएको हुनाले तात्कालिन राजा महेन्द्रको नाउबाट (हाल नेपाल संस्कृत बिश्वविधालय) २०४३ सालमा दोस्रो बिश्वविधालयको रूपमा स्थापना भई पठनपाठन भैरहेको छ । हाल १३ वटा आंगिक , ११ वटा संबन्धनप्राप्त क्याम्पसहरु मार्फत पढाई चलेको छ । संस्कृतबारेको पौराणिक सोचअनुसार यसको पढाई गरेमा पुजाआजा वा पण्डिती गर्नुपर्ने अर्थात यसको पठन(पाठन ब्राह्मण वा खस समुदायले गर्न मिल्ने  वा गर्नेगरेको रहेको थियो । संस्कृत प्राचीन वांगमय रहेको र  यसमा रहेको ज्ञानको  मौलिकतालाई अंग्रेजी लेखकसमेतको (टि.एस. इलियटकोु ‘द वेस्ट ल्याण्ड’) मा पढ्न मिल्छ ।  अंग्रेजीको  बढ्दो प्रभाव जंग बहादुरको १९९० को बेलायत यात्रा संग नेपालमा  प्रादुर्भाव भएको पाइन्छ ।
    संस्कृत शिक्षालाइ मुलधारको सहयोगीको रूपमामात्र सैधान्तिक रूपले हेर्नु र संस्कृतलाई सिमित समुदाय,बर्ग, जातिका लागि  मात्र भएको मानसिकता हुनु पनि यसको दुर्वल पक्ष मानिन्छ । हाल बिभिन्न कोटा मार्फत छात्रवृति र अन्य सुविधा उपलब्ध गरिरहेको अव्स्थाभ्येपानी न्यून संख्या रहेको छ । प्राचिनकालमा  संस्कृत पढाउन अपनाइने बिधि ः श्रवण,मानन, व्यख्या , आदि पनि कमजोरीकै रूपमा लिन सकिन्छ । अहिलेको समयमा बिधर्थिकेंद्रित विधिलाई एक सशक्त माध्यमको रूपमा अगाडी बढाईरहेको बेला संस्कृत पढाउन पुरानै शैली र सोच राख्नुले पनि यसको गरिमालाई ठेस पुर्याएको छ । यस्ता सोचविचार भन्दा अलिक फरक मत राख्नेहरु अझैपनि संस्कृत पढ्नुमा आफ्नो भविष्य देख्छन । भौतिक पूर्वाधार , शैक्षिक बतावारण, क्षात्राबासको ब्यबस्था भइ संचालनमा रहेको स्थानीय  एकमात्र संस्कृत कालेज, जनक हजारी बिद्यापिठ बाल्मिकी नगरको शिक्षाबाट बन्चित रहेको बर्गहरुका लागि सुनौलो अवसरको रूपमा रहेको छ । बिद्यार्र्थी संख्या न्यून रहेकोले अहिले हजारी जनकमा  काम गर्ने शिक्षक, कर्मचारीहरुका निम्ति यो मात्र हाजिरी बनाइ  मासिक तलव उठाउने अर्ध बैंक को रूपमा परिणत भएको छ ।

२०७१ बैशाख १४ गते आईतबार